Home » , , , , , , , , , , » Min mikro-makker (1987) Online Streaming

Min mikro-makker (1987) Online Streaming

Written By Gar on Tuesday, January 26, 2016 | 6:04 PM

Watch Full Movie Min mikro-makker in High Definition Quality. Full Streaming Min mikro-makker in High Definition Format. Full Movie Streaming Min mikro-makker in Best Quality. Play Streaming Min mikro-makker in Best Look Video Format. Play Movie Min mikro-makker in HD Quality.


You will discover that a full beskrivelse af Min mikro-makker nedenfor:
  • Original titel : Innerspace
  • Film titel : Min mikro-makker
  • År for film : 1987
  • Genrer af film : Action, Komedie, Sci-fi,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1987-06-30
  • Virksomheder af film : Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros.,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : yzkcSwlrdgg
  • Oversættelse af film : KO,EN,DE,IT,ES,FR,HU,RU,SV,PT,NO,NL,CS,PL,DA,SK,TR,EL,HE,FR,PT,ZH,JA,FI,
  • Cast af film :Jordan Benjamin (Little Kid in Mall), Jenny Gago (Lab Technician), Dick Miller (Cab Driver), John Miranda (Man in Elevator), Neil Ross (Pod Computer (voice)), Martin Short (Jack Putter), Robert Picardo (The Cowboy), Terence McGovern (Travel Agent), Mike Garibaldi (Cop), Virginia Boyle (Shopping Lady), Dennis Quaid (Lt. Tuck Pendleton), Robert Gray (Lab Assault Henchman), Alexandra Borrie (Lab Technician), Robert Gounley (Lab Technician), Kevin McCarthy (Victor Eugene Scrimshaw), Robert Neches (Lab Guard), Orson Bean (Lydia's Editor), Joe Flaherty (Waiting Room Patient), Alan Blumenfeld (Man with Camera), Rance Howard (Supermarket Customer), Henry Gibson (Mr. Wormwood), Kurt Braunreiter (Lab Assault Henchman), Wendy Schaal (Wendy), John Hora (Ozzie Wexler), William Schallert (Dr. Greenbush), Andrea Martin (Waiting Room Patient), Richard McGonagle (Cop), Roberto Ramirez (Chef), Jason Laskay (Scrimshaw's Henchman), Archie Hahn (Messenger), Kevin Hooks (Duane), Kathleen Freeman (Dream Lady), Paul Barselou (Man on Plane), Vernon Wells (Mr. Igoe), Herb Mitchell (Camera Store Clerk), Brewster Sears (Lab Assault Henchman), Christine Avila (Lab Technician), Mark L. Taylor (Dr. Niles), Laura Waterbury (Supermarket Customer), Fiona Lewis (Dr. Margaret Canker), Meg Ryan (Lydia Maxwell), Kenneth Tobey (Man in Restroom), Chuck Jones (Supermarket Customer), Sydne Squire (Stewardess), Frank Miller (Scrimshaw's Henchman), Harold Sylvester (Pete Blanchard), Jeffrey Boam (Lydia's Interviewee), Grainger Hines (Rusty)
Tag en tur du aldrig vil glemme

0093260

Min mikro-makker is the best film created by Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros., along with a beskrivelse af filmen er "Piloten Tuck Pendleton melder sig til et eksperiment, hvor han og et fartøj skal skrumpes til molekylær størrelse og sprøjtes ind i en kanin. Men skumle skurke blander sig og Tuck ender i blodet på nørden Jack Putter. Pludselig er Putters liv alt andet end kedeligt, når han skal undslippe skurkene og redde Tuck ud fra sit indre, hvor det heller ikke går stille af.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and finest bedste skuespillere.

Since you make an effort to hunt for Film efter titel Min mikro-makker, you happen to be on the most suitable websted. Her kan du beware gratis eller downloade det from your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You may also ur many and many nyeste filmtitler for free ved at registrere to provide a medlem. You exclusively tager two mins to choose as well as enjoy uncountable nyeste film without charge

... Download Movie Min mikro-makker in High Quality Video 720p ....




Screenplay : Jeffrey Boam, Producer : Kathleen Kennedy, Screenplay : Chip Proser, Producer : Jon Peters, Director : Joe Dante, Producer : Steven Spielberg, Original Music Composer : Jerry Goldsmith, Editor : Mark Goldblatt, Special Effects Supervisor : Michael Wood, Special Effects : Pete Kozachik, Producer : Frank Marshall
Sikker, nu du kan se film involverer Min mikro-makker fuldt længde og tilegne den url til dette flick Min mikro-makker in HD Video.


Tags: experiment, shrinking, blood,

0 comments:

Post a Comment